Elin gillar detta!

http://www.ica.se/img_archive/butiker/mustaschkampen08.jpg

Jag kan ju inte låta bli att känna att Mustaschkampen är den bästa kampanjen för insamling till cancerforskning like EVER. Rosabandet liksom, släng dig i väggen.
På det hela taget går det ut på att odla mustasch och samla in pengar till cancerfonden till förmån för prostatacancern.
Till exempel kan man stödja mannen ovan, som har insamlingen: Andys Ansade Ansiktsår.
Hade jag tänkt på det tidigare hade jag haft en egen insamling, för man får ha det även om man inte kan odla mustasch. Men det är tyvärr försent.

Fina grejer! Hej! //E


Kommentarer
Postat av: Andys Ansade Ansiktshår

Hej Elin

Tack för ditt inlägg och din promotion av min kamp för det goda :)

Du skriver i din blogg att det är försent att anmäla sig. Det är det inte.

Det är bara att köra.

Lycka till.

Spread the word.

2009-05-04 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0