Men aj!?

Skulle bära ner en madrass för källartrappen, och så snubblade jag på en hög med kläder och ramlade. Vi har tagit bort vårt trappräcke på utsidan, så jag ramlade liksom av trappen och rakt ner i golvet, en fallhöjd på någon meter sådär. AJ! Det gjorde bannemig ont! Kommer få världens blåmärke. Det dumma var att jag tog i mig med handen (som man såklart gör) så nu värker min handled så innibomben. Don't like.

Var hursomahaver på jobbet idag och jobbade. Det var ganska jobbigt. Närå, det var produktivt. Men jag är fortfarande förkyld, då är det lite tuffare än annars liksom. Försökte bygga korthus med hyperaktiva 6-åringar. Det gick iiinte bra. Korten var för nya och hala och killarna tyckte det var lite för spännande att se om det skulle rasa om man pustade högt eller stötte till bordet ;)

Jaja.. ajajaj. hej! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0