Neeeds heeelp.

Kära vänner, i min aupairansökan står följande:
"Imagine your friend had to choose four words from the list below to describe you. Choose the four words they would pick."

Det är ju grymt svårt. Så ni får gärna hjälpa mig! Vilka fyra ord av dessa skulle du beskriva mig med? (man får svara anonymt!)

Good listener  Caring Outgoing Creative Ambitious Generous Intelligent Passionate Modest Optimistic Loyal Happy Hard working Energetic Respectful Physically fit Dependable Spiritual Quiet Thoughtful Funny Affectionate Easy going

DO IT!  //E

Kommentarer
Postat av: Malin

Creative Ambitious Caring Intelligent

<3

2009-05-17 @ 17:46:51
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

caring.generous. good listener. creative



jag älskar dig ! hålletr tummarna för ditt år i USA. ses i juni är ett måste. kärlek

2009-05-17 @ 18:00:45
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: ella

alltså faktiskt de flesta.

caring, outgoing, creative, generous

kanske de på au-pairen gillar.

annars ställer jag lätt upp på alla de där.

fast man kanske inte beskriver sina vänner med ord som physically fit. det har ju inte så mycket med din personlighet att göra egentligen.

men typ välj de orden du vill ur texten så kan vi säga att jag sa dom. :)

DU E EN TOPPENTJÄJ (tantröst)

2009-05-17 @ 18:47:08
Postat av: Anonym

Vampyrprofessor

2009-05-17 @ 20:17:54
Postat av: Orp

Outgoing, Optimistic, Loyal och Easy going. Skriv till "Awesome" själv.

2009-05-17 @ 22:36:06
URL: http://balloonfighter.blogspot.com
Postat av: kakan

Outgoing, Generous, Optimistic och Spiritual skulle jag säga!! :)

2009-05-18 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0