Vad göra?

Just nu gör jag ingenting. Jag ligger under mitt täcke. Jag msnar med en knappt närvarande H-K som antagligen pluggar, lagar mat eller yogar. Lyssnar på underbar musik. Fick precis 9/10 rätt på ett Star Wars quiz på facebook. Men facebook är tråkigt just nu (och ja, jag är en fully blown facebooknörd nuförtin). Jag har ätit middag. Jag har spa:at mina fötter, och målat om mina regnbågsnaglar (mina fötter är så sjuuukt mjuka. Du skulle vilja känna, tro mig).

Egentligen väntar jag. På ett litet pling i telefonen från en viss fin man :) Men vad ska jag göra fram tills dess? Fota? Kolla på kulturprogram på svt play? Titta upp i taket? Läsa "Veronika bestämmer sig för att dö" av Paulo Cohelo?
Alternativen är många..... Låtar mot svtplay.. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0