För sådana dagar



Lula

Jag är så stört förkyld, det är inte kul. Jag hopppas kunna råda bot på det snarast. Så idag har jag bara legat i sängen och läst Jane Austen.

Många bloggare snackar ju om det fantastiska Lula Magazine! Det är en mode/foto-tidning som är lite sådär lagom överhypad i the kretz of fashion. Om man som jag inte riktigt har lust att slänga fram en hundring eller så för en tidning kan man göra på det billiga, lite tråkigare och lite miljövänligare sättet. Nämligen gå in här och kika!

Det är något med Kirsten Dunst! Och Sofia Coppola. Marie Antoinette är ju en av mina favisfilmer! Gillar även "The virgin suicides" skarpt (nedre bilden). Kan inte riktigt sätta fingret på det. Men Kirsten har något.. hon kanske har DET helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Fast det är typ ingen som tittar på min blogg. Snittar 20 om dagen typ kanske. Skickade ett brev idag till dig btw.



Lillebror Jon var faktiskt en väldigt kritisk lillebror, så jag får väl tacka.

2008-09-17 @ 22:57:06
URL: http://hannah-karolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0