Om Älska Henning-kampanjen

Okej, nu ska jag reda ut allting för er.. så att ni som ännu inte fattat fattar! Så att ni som vill tipsa era vänner om denna kampanj har ett ställe att hänvisa till. Nu ska vi reda ut frågan: Vad är Älska Henning-kampanjen?

Älska Henning-kampanjen går ut på att alla människor, precis alla i hela världen, byter namn till Henning! Det kan låta konstigt, med det har massor med fördelar. Tänk dig till exempel en scen i det verkliga livet, då Henning vill prata skit om en annan Henning:
- Du Henning, visst är du irriterad på Henning?!
- Vilken Henning?
- Öhh.. Äh! Skit samma, orka beskriva!
eller:
- Åhhhh! Jag är så arg på Henning!!
- På mig??! 
- Nej! Äh, glöm det!
Ser ni, det är helt omöjligt att prata skit om någon! Tänk dig också om du ska kriga, eller bara slåss mot någon som heter samma sak som du? Det går ju bara inte! Sen kan ingen vara mer värd en någon annan, för den heter precis samma sak som alla andra. Madonna, Michael Jackson och du! Ni är alla lika mycket värda!
När du åker till ett annat land känner du redan alla där och behöver aldrig känna dig ensam eller som en främling. Det kommer inte finnas någon diskriminering mellan män och kvinnor, svarta och vita, and so on..
Det finns nästan oändligt med fördelar, tänk på saken! Det finns förstås nackdelar också, men fördelarna väger så mycket mer!
Så stöd Älska Henning-kampanjen IDAG!



Kommentarer
Postat av: Emshlabem

Jag stöder denna kampanj för hjärtans lust och vilja!!! Oh yeah oh yeah.

2006-04-27 @ 13:52:44
URL: http://tjing.blogg.se
Postat av: Hannah

HAIL HENNING!!!

det må jag säga. Nu behöver vi aldrig mer prata med varandra för vi kan ju komentere varandras bloggar. Jappjapp.. LÄNGE LEVE INTERNET!

2006-04-27 @ 15:29:37
Postat av: Anonym

löjligt

2006-12-30 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0