En fin överraskning!

cupcadles


Margareta, min hyrsvärd, kom med ett paket till mig. Ett fin brunt paket med vackra dekorationer. "Fyller du år?" frågade hon. "Nej!" svarade jag och vände på paketet för att se vem det var ifrån. Det var från uv-tanten. :) Jag blev väldigt glad, för det var ett fint paket. Och innuti låg de vackraste prickiga muffinsformarna !!!! Vilken lycka!!! Så jag ska helt klart baka årets snyggaste cupcakes någon gång, snart! Med olika färg på frostningen och med vackra dekorationer. HELHYV!!!!! :D Sånt förgyller verkligen en dag! :D

Jag var smart, idag, för första gången någonstin typ. Jag gjorde en stor bunke med mat som jag kan äta flera dagar i sträck! Ni ska få receptet, jag hittade på det själv idag.

Elins flerdags veggo-mat

Koka 4 portioner fullkornsris
Häll i:
1pkt Go-green bönsalsa
1pkt go-green bönmix
1 burk vattenkastanjer
½burk bambuskott
i en stor bunke.
När riset är klart är det bara att hälla i det i bunken också!
Det blir jättegott och kommer räcka några dagar framöver. Kan ätas kallt eller värmas lite i micron!

Duktig jag är va? ;) //E

Kommentarer
Postat av: t i l d i s e n s

fin bild :)

2008-08-27 @ 18:56:16
URL: http://tildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0