tekniknörden gör sig hörd

LG X110 går att få i flera färger, till exempel vit, rosa och silver.
Läste i corren häromdagen om det nya på tekniknördarnas önskelista: mini PC:n. Som ni kanske vet är jag smått prylgalen med betoning på teknikprylar som datorer och telefoner. (Har en teori om att det bottnar i min uppväxt med sci-fi filmer).

På bilden ser ni LG X110..! Sen fins även Asus Eee, som det stod om i corren. Principen är: billig, väger inte mer än 1 kg, går att surfa, maila och skriva på. Kostar runt 3000 pix skulle jag tro. JAG VET att jag verkligen inte behöver den.. men ändå.. det kliar liksom lite i tekniknördsfingrarna. Den är liksom inte större än en pocketbok. Går att slänga ner i vilken väska som helst. Åhhh..

(Fortfarande inget besked om jobbet. Åhhj. Ångesten!)// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0