Detta är så typiskt mig.

Håller på att packa inför min vecka i fjällen, vilket resulterar i en mycket vanlig vilja att skriva ett långt "jag hatar att packa" inlägg. Här säger jag det. Och även här. Och en gamlis här. Så jag tänker inte skriva ett till ;)

Jag och papsen har som vanligt friskat och svettats idag, och nu är det packning för hela slanten som gäller. Ska åka så snortidigt imorgon att jag kommer vara alldeles nipprig hela kvällen. Velar lite om jag ska ta med datorn eller inte. Å ena sidan kan man då se på film, lyssna på musik och sånt. Å andra sidan vet jag inte om jag kommer ha tid att göra det och då är det ju onödigt att släpa en dator hela vägen till fjällen!?!?

Hejsålänge//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0