futuremo findings




Linnet och de otroligt flashiga silvertightsen har jag köpt på modette market.
De som känner mig vet nog att jag varit på jakt efter ett par sånna här lackleggins i silver sedan de kom. Men originalen från Ida Sjöstedt för 700 spännz kändes alldeles för överpriserat, för så otroligt svårburna men så otroligt finfula tights. Men jag har aldrig hittat några bra budgetvarianter heller.
Så då blev jag jag ju glad när jag upptäkte att Ida Sjöstedt sålde dessa för 300 spännz på modette market. Yiey!
Linnet har jag köpt av Eleonore, det är från Acne, för en billig penning.



Så, jag brukar ju vanligtvis inte nämna affärer, märken och sånt eftersom jag inte vill uppmuntra till onödigt konsumerande, men detta var ett undantag. Modette market är ju både second hand och outlet. Rätt najs ändå.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på våran performance idag. KOmmer bli så bra. Cables and containers måste nog få en reunion.

2008-12-03 @ 19:41:45
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0