bloggosfären

Du läser ju min blogg, vilket jag uppskattar, verkligen!
Tänkte därför delge er lite vilka bloggar jag läser.

Som ni kanske märkt kollar jag Sartorialist och Facehunter rutinmässigt. Alltid kul att kolla på folk, och på mitt kontor vandrar inga modeunder från paris/london/newyork omkring, eller indiemänniskor heller för den delen.

Folkkoll:

FACEHUNTER



THE SARTORIALIST


sen läser jag ju alla mina vänners bloggar, såklart...

sen kommer vi till den övriga skaran, ¨
Den blogg jag gillar bäst i alla kategorier och som jag verkligen vill upphöja är underbaraclara! Hon är bäst, ingen protest.

UNDERBARACLARA


sen brukar jag glida förbi:
cobrasnake garancedore signe eleonore karoline emma cherryblossomgirl annika miri moderniteter niotillfem
och några fler som jag inte kommer på just nu! Klicka iväg och ha så kul i bloggdjungeln! (Dela gärna med er av bloggtips om ni vet någon blogg ni tror jag borde gilla!)


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Trevligt med lite bloggtips, ska kolla in varenda en :) Underbaraclara är dock ingen nyhet, hennes blogg är verkligen bäst :)

2008-10-30 @ 14:17:39
URL: http://jorunns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0