Blandband 1

Ett smart sätt att ge lite musiktips eller bara dela med sig av en sjysst blandning är att göra ett blandband. Nu mer på den moderna digitala vägen. Har sett det på lite hippa bloggar så nu tänker jag ha det på MIN hippa blogg.
Jag kallar det här bandet: Pastakvinnans mellanmelankoliska blandning för ensamma sommarkvällar.

1. Doot Doot Ploot - The Hidden Cameras
2. No Cars Go - The Arcade Fire
3. Chan Chan - Buena Vista Social Club
4. Hello Goodbye - The Beatles
5. Can I Touch? - Britta Persson
6. Honey Honey - Feist
7. Le vieux Léon - Georges Brassens
8. California - Joni Mitchell
9. Time After Time - Eva Cassidy
10. Speeding Cars - Imogen Heap


(klicka på bilden för att hämta blandbandet!!)

Kommentarer
Postat av: I know a place where no carls go

Ditt blandband får tummen upp av mig, elin. Nu tänker jag ringa dig:D

2008-06-21 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0