Linköping - där idéer bli verklighet.

Ja, så låter denna stads slogan. Och jag har fått en idé. Eftersom min kära blogg Freak Out Falun nu är nerlagd så har jag funderat på hur jag ska gå vidare i livet. Det är ju kul att ha en inspirationsblogg (jag tänker aldrig ta ordet modeblogg i min mun eller i huvudtaget omnämna min blogg som något sådant. Mode är inte dealen, yo! Inspiration och stil. Det är dealen. YO!).

Eftersom jag i denna stad inte känner någon så är det ju svårt att köra Freak Out Falun konceptet här. Men jag tänker såhär:
Jag bjuder lite mer på mig själv. Jag har ju min vanliga blogg men den känns bra som den är. Det kändes inte som en bra idé att göra om den bloggen till en stilblogg/inspirationsblogg, ja vad det nu är.
Så därför kom jag på: FREAK OUT HENNING! Alltså sitter den ihop med min vanliga blogg, men är en egen blogg. En blogg som ska fyllas med inspiration från min egen garderob och mitt eget liv. Helt på mina egna villkor, utan krav, och med risk att bli helt dissad av modesverige. YES!

Så vi får se vad det blir, men jag tror det blir kul :) Hej! //E


Kör igång direkt med en bild på mig. Pastakvinnan/Henning/Hiphopcarola/ELIN!


Kommentarer
Postat av: Gehlin

Var i Ryd bor du då? Jag bor på Rydsvägen 262, men ska flytta till MänniskoRyd i augusti. Till Rydsvägen 264 tror jag.



Just nu är jag däremot hemma i Falun. Varför flyttar du så tidigt?

2008-06-17 @ 18:43:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10079
Postat av: Gehlin

Jag är uppvuxen i Falun men pluggar sedan två år till civilingenjör i Linköping. Men du har alltså gjort det tvärt om, du kommer från Linköping? Har jag fattat det rätt då?

2008-06-18 @ 00:35:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10079
Postat av: Gehlin

Minst sagt komplicerat. Vad gör man i Linköping på sommaren egentligen? Du kan ju inte känna så många där?

2008-06-18 @ 11:34:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10079
Postat av: Pousette

Måste säga att jag tycker att det finns mest pastakvinnan i den där bilden - mer än Henning, Hiphop-Carola och Elin, alltså

2008-06-21 @ 13:32:33
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0