Rädda fisken! Rena Tisken!

Igår hade jag och Emma spelning på Seasidefestivalen, OH YEAH! :D Det var kul. Mamma och Pappa var här så då kunde dom skjutsa instrumenten och allt så det var hur bra som helst. Dessutom bjöd dom på pizza på American Take Away! :D
Spelningen gick bra, och det var kul. Det ända som var lite jobbigt var att ett metalband började spela på scenen brevid under sista låten så vår sång dränktes en aning bland alla symbaler, elgitarrer och dubbelkaggar. :P Men det var mycket folk och kollade, det var roligt. Dels en bunt av våra vänner som satt framför scenen och sen en massa andra övriga civila som kollade. Vissa kom också gående och liksom slog sig ner när dom hörde, det tyckte jag var coolt. Nej Seaside var roligt. Bästa spelningen var nog ändå Miss the Point, synd att det var deras sista. Shoppade iallafall en demo med dom så jag kan sitta och njuta hemma. 

Idag har jag och Emma lagat en spännande currygryta med lite wookgrönsaker, en massa majs, räkor, matlagningsgrädde och curry. Detta avnjöts tillsammans med spagetti. Vi blev så mätta och belåtna att vi somnade till Grodan Boll-bandet.

Imorn är det måndag. Skola. And so on//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0