Det rycker i pysselfingrarna och mysnerverna

Ja, nu börjar den mysigaste tiden på året, december. Juletid! :) Vårt kök är så mysigt att man bara vill sitta där och insupa känslan. Det luktar så gott, det glimmar så fint. Jag vill slå in julklappar, kolla på julkalendern och ha på mig raggsockor. Helst skulle jag inte vilja gå utanför dörren alls, men för att komma till skolan så måste man tyvärr det. Vädret är grått och trist, men då blir det bara mysigare att vara inomhus.

Mitt kapital har sinat brutalt. Så nu gäller det att slå på "snålläge" i plånboken, om detta i huvudtaget ska gå vägen. Men jag får väl skylla mig själv som har köpt både en ny väska och nya skor. Men det var det verkligen värt, sanna mina ord! :)

Jag vill krypa in i vårt pepparkakshus och bo där idag. Godis på taket, så ska det vara! Fin Advent till er alla/E
pepparkakshus

såhär ser inte riktigt vårt pepparkakshus ut kanske, men ni fattar tanken!

Kommentarer
Postat av: L

beutiful.

2006-12-04 @ 17:02:16
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0