Elin hyllar: Jullov!

Ja, sannerligen. Idag hade vi genrep inför cabarén imorn! Det gick bra, men det var låång väntan innan man kom någon vart i vägen. Repet började kl 13, innan det var det en rejäl sovmorgon. Jag sov som en stock till 10.50! Klockan 12 åt vi lite julbordsinspirerad mat i matsalen som frukost. Yum, sill och soyakorv. Röbetssallad och potatis.
Imorgon är det julavslutning, alltså cabarén! Jag medverkar i två saker. Dels Breath Me med Lollo och gänget, där jag gnider fela. Det är en fin låt, och vi har hittat på stråkstämmorna själva. Sen sjunger jag också i "Hummingbirds", men Kör B (alltså tvåorna och treorna). Vi har två föreställningar och sen är det JULLOV!!!! :D Då ska jag åka och shoppa julklappar med familjen som kommer och kollar imorn. Sen är det hem och slappa som gäller. Shit vad jag har längtat efter detta lov, det är liksom som en vätskepaus i ett maraton. :) Jag har faktiskt så mycket julstämning som 4-dagar innan jul kräver.

You better watch out, you better not cry. You better not pout, I'm telling you why! Santa Claus is comming to tooooown! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0