Idag bär det av mot nya järva mål

Idag ska jag, förhoppningsvis, äntligen få köpa min lilla vita mobil. Expert klantade sig med beställningen så den fanns inte i onsdags när jag var in, men IDAG ska den finnas annars blir det moooord. Or not.

Så, idag bär det av till Falun för att hänga på Falun Street, det blir hippt vill jag lova. No Brakes, Cavalince och Mozkovitch (för att nämna några.) Det blir rock n' roll all night long.
Sen är det dansbandsvecka som gäller, då ska jag bo hemma hos Emschlabem och då är det party all night long som gäller :) Ojojoj, när ska man sova undrar ni? Jo, på dagarna. :P

Ja, så vi hörs någon dag!
Puss och kram rockbanan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0