Jag har hoppat studsmattis

Idag har jag då hoppat studdsmattis och solat också faktikst. Jag är egentligen lite för rastlös för att sola, men jag lyckades ligga ungefär en timme samanlagt. Hoppas det visade resultat. :P Hittade en LP med Joni Mitchell (bl. Carey och Big Yellow Taxi var med på den). Då blev jag glad, men jag var ingevidare på det där med LP skivor. Lyssnade igenom en iallafall. Det var en live-skiva. Grymt!

Gick och kollade när konfirmanderna redovisade dansen som jag och Emma lärt ut till dom. Dom var så dutktiga så, alla klädda i svarta byxor, vitt linne och svart slips. Dom hade också lagt in ett korstecken och ett helsnyggt slut som jag inte varit med och petat i det minsta. Känner mig lite stolt över dom faktiskt, om man får låta så vuxen i denna unga ålder?

Till skillnad från min kombosambo Emschlabem så tänker jag gå upp tidigt imorgon och ta tåget då, det är mycket folktommare och jag orkar inte åka ikväll. Så det blir raka vägen från Malung till Bossespelningen med Gränslöst. Tjobre, det blir en lång dag imorgon då den där nedrans Jonatan ska ha oss att spela Song of Dude efter skolan :P hehehe

DET ÄR VARMT IDAG! Så nu ska jag ut till min lilla studdsis mattis igen! Peace/ELIN

Kommentarer
Postat av: ee

AAAH LYX! Jag vill jättehjärna*posar med händerna* låna den skivan nån gång om du känner fört. Den verkar fräsch. :)

Fett bra att du bloggar loss! Aj lajk

Kläm! vi ses på månday

2006-05-07 @ 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0