Ojojoj, lycka som kommer stå sig ett bra tag! :)

Jag har köpt den fina skinnväskan som jag blev kär i på Lindex! :) Höjden av lycka! :) Den är mörkbrun och ganska medelstor, nu kommer jag känna mig otroligt glad när jag glassar runt i sommar. Ojojojoj. :) Men nu är jag pank, om inte mamma lyckats hitta lite pengar till mig. Men om hon inte gjort det så är jag extrem pank, vilket betyder:
1. Ingen Mozkovitch EP och ingen Mozkovitch tröja
2. Ingen mat
3. Inga saker
4. Ingenting någonting

Men, such is life. At least my life. Undrar när vi ska repa med Johnsody in Tan? Det visar sig. Puss/E


Kommentarer
Postat av: e

pengar är bajs. du har iallafall sommarjobb, buhuu jag och min bastanta kroppshydda lider svåra fattighetsplågor. muuuh

2006-05-30 @ 11:59:44
Postat av: Lajs

men asså..vaddå du mat? vaddå mozkovitch? vaddå saker? det enda man behöver här i livet är väl ändå en väska från lindex?! du kan ju alltid äta väskan om det blir kris. dock blir det lite värre med mozkovitch..:/

2006-05-30 @ 12:02:31
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: Hannah

BOJKOTTA MOZKOWITCH!
Förfan.
Jag är en mcyket arg tjej som är trött på sånna där stöddigheter.

Men you are my favorite!

2006-05-30 @ 13:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0