Hej ni kan kalla mig Trötter!

Oooojag är så trött. Trött i kroppen, i alla muskler och trött i hjärnan. Väck mig när jag skrivit klart.. ZzzZzzzZzz

Igår var en fin kväll. Jag, Emma och Liz åt tzatsiki, pasta och baguetter hemma hos Ella. Det var fint. Sedan drog Emma och Liz ner på Garage meden jag och Ella spelade TV-spel. Det var sannerligen roligt. :) Vi spelade Puyopuyo, Nått samba spel och The typing of the Dead. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Sedan lyckades jag och Emma missa bussen så vi fick sitta och vänta på McSkabb tills nästa buss kom. Men det var ändå en fin kväll.

Ikväll är det mysochmusik som gäller på Slaggfét, som jag lärt mig att det kallas. hahahha (Jag slänger med begrepp, Ella! Det gäller att höja sig från mängden och visa att man är ett lamm).

Nu ska jag typ... sova eller nått annat slappt. Type or die! //Elin

Ps! (We love Sufjan) Ds!

Kommentarer
Postat av: e

suuuuuuuuuufjan!

2006-10-15 @ 01:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0