Jag, en prylperson!

Ja, jag älskar verkligen prylar. Typ tekniska prylar. Datorer, telefoner, kameror.. you name it. Som den ganska fattig person jag är så är det inte så lätt att älska prylar. Dessutom kan jag inte kan säga: "Mamma, jag vill ha en iPod när jag fyller år" och få det.
Mina älskade prylar är min mobil z520i som jag köpte efter jag sommarjobbade, min digikamera Olympus C-370 (sommjobbet förraåret) och min iPod mini (lång sparkampanj i nian).

Men vänner och fränder, än är jag inte nöjd. Nej, jag vill verkligen verkligen ha en egen laptop!! Mina krav är typ: runt 80GB hårdisk, DVD-brännare, windows XP, bra Grafik och allt sånt, trådlöst uppkoppling och så ska den vara ganska tunn. :) Sen ska jag köpa en snygg sånhär till den och en het dataväska såklart! :) Det är liksom min pryldröm! :D
Här är några snygga bärbara datorer som jag skulle kunna gilla:
 - Sony Vaio C
 - MacBook
 - LG P1-52SBV

Men de är de dyra alternativen. Om-jag-helt-oväntat-får-20 000-kronor-datorer! Men man får ju drömma!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja hemskt med människor som bara får saker...

2006-10-08 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0