Longterm suicide is not the answer!

Livet går upp livet går ner, sen kan jag inte säga något mer.

Hela natten gick åt till en hemsk dröm om en sekt som skulle döda mig. Jättemånga människor var med i drömmen och när jag vaknade kändes det som om jag inte sovit någonting på hela natten. Jag var sjukt trött. Trodde nästan att jag var sjuk! Men sen gick jag upp.

Onsdagar är den dagen som jag går längst i skolan, nämligen till klockan 19. Iofs gills kanske inte Gränslöst som "skola" eftersom jag gör det frivilligt, på "fritiden", men ändå.

Idag kom jag på dethär:
- Varför heter det raggsocka?
- Jo för att de är så bra att tåflörta med!

I brist på annat/E

Kommentarer
Postat av: LInda

elin! raggsocka- den var faktiskt riktigt rolig! (:
jag saknar dig. förfärligt mycket. mitt liv är.. lite halvkonstigt för tillfället.

2006-10-12 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0