The trees are bare..

Ja, här i Malung finns inte ett fint höstfärgat träd så långt ögat når. Alla löv har ramlat av. huuh, vintern är nära. Jag och Ingrid lyckades missa tåget igår, eller egentligen var det inte vårt fel. Bussarna från Falun var sena så vi missade tåget med typ en minut. Det var sannerligen surt. Men vi låste in allt vårt bagage och gick på kupolen istället. Inhandlade föjande: Chailatte på Waynes (inte lika god som i Sthlm dock), ett klarrött läppstift (se bilder), ett annat läppglans och VR. Så det blev ganska lyckat ändå. Pappa åkte samma tåg hem också, och jag fick se bilder på "huset". Ja, det är huset med för få rum och skabbig källare. Paranteserna har inte gett upp det än, som det verkar. Tydligen finns det en vind (med ett halvmånsformat fönster) där jag och Olle skulle få rum isånnafall. Åhhhh, tänk ett vindsrum. :) Huset är iallafall ofantligt charmigt! :) Men vi får se....

Har tillbringat dagen med att kolla på "Stolthet och Fördom", den gamla serien. Mamma har den på DVD, wooonderful! :D
Ska bara slappa idag, because I'm worth it.


Min sko, fast den har mörkare träklack, min tröjklänning från H&M och Jag i mitt nya läppstift

Kommentarer
Postat av: amanda (nordqvist)

elin!
stolthet och fördom serien! asså, tacka vet jag. fem timmar rent mys!(även min mamma äger den boxen). och ÅH, vilken underbar klänning (den kan känna sig så RUGGIGT köpt av mig) och ÅH vilka fina strumpisar (snälla låt mig hitta något liknande) och ÅH vilka nice skor (synd att jag inte kan gå i klack) och ÅH vilket fint läppis (köpt var?) och ÅH vilken snygg babe! vill du bli min trend-guru? seeeeriöst.
här uppe ska det tydligen vara storm of the century nu (stoppade mig från att flyga till sthlm idag) men jag skulle nog inte kalla detta storm. mer...most boring väder of the century.
hoppas du får ett wunderbart lov!
kram

2006-10-27 @ 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0