en dålig grej och en bra grej

Pappa hade lämnat ALLA mina kort i bilen. Lämnade dom i Sverige ifall jag skulle bli bestulen på plånboken. Med alla kort menar jag alla kort (busskort, bankkort). Så när jag bad att få dom innan jag skulle åka så kom han på att dom låg i bilen och bilen var i Sälen med mamma. Crap!!! Så istället för att ta tåget som går klockan 17.17 och komma fram vid åtta så måste jag ta tåget som går 19.20 och komma hem elva.. :(  BAAJS! Farfar ska skjutsa mig från hamnis iallafall. Tur är väl det.. Allt detta skulle nämligen inte vara hälften så jobbigt om jag inte hade så himmlans mycket packning. En väska som väger 20 kg, en fiol, en ryggsäck och en väska. :(
En dålig grej för en dålig tjej.

Men en bra grej för en bra tjej är att blogg gör så att man får designa om sin blogg fritt !! Hiiiey! Nu behöver man alltså inte betala för det längre. SKitbra! :D Ska göra om min blogg då, så snart som möjligt. Någon ny fet bakgrund och någon ny snygg banner. Henning är snygg, det ska icke förglömmas. Men förnyelse är bra ibland! :P Vi får se vad jag hittar på.... BRA GREJ!


Kommentarer
Postat av: aggy

ÅHH! Idag är ni tillbaka! Vilken glädje :D! IHH, kan man alltså fixa sin blogg som man själv vill nu?! DET BETYDER ÄNNU MER GLÄDJE!Och uppå allt detta har vi sovmorgon til 11 idag. Det är ju galet mycket glädje..! PUSSLRAM!

2006-09-14 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0