Elin the stilguru gör entré!

Hahaha. Det har plötsligt hänt, det mest otippade ever. Men jag har gjort entré i modets värld, officiellt alltså! Jag har en såkallad stildagbok på modette.se. Kan låta som en fjantig grej, men det är fett kul faktiskt. :) Hur som helst så har jag genom den sidan blivit med på bild i tidningen PunktSE, som är en extrabilaga till Aftonbladet som man kan fåtag på i Stockholm. Här är en bild på det iallafall. Det går nämligen att ladda ner som Pdf på aftonbladet.se.
image195

Till råga på allt så blev jag denna vecka: veckans modette. Många otippade grejer på en och samma gång. Måste också påpeka att den där bilden är den snyggaste i världshistorien, jag vet! Men sån är jag. Hahhaha!

image196

Det trodde ni inte om mig va? :D//Henning

Kommentarer
Postat av: Bernst (nej jag ljög)

DU ÄR COOOLAST OCH SNYGGAST!!!!! :)

2007-07-05 @ 18:10:17
Postat av: e

MEN SHIT POMFRITT! Jag blir helt stolt!!!:D

2007-07-06 @ 00:05:24
Postat av: Hannah

HAHAHAHAHA FAN VAD STATUS!

2007-07-06 @ 00:19:55
Postat av: kitty

hejsan! roligt de där hörru! grattis! var in på den där sidan, värkar skit skoj. det jag inte fattar är om det kostar att bli medlem?
ha de fint!

2007-07-09 @ 13:50:02
Postat av: Elin

Det kostar ingenting, det är gratis! :)

2007-07-09 @ 16:26:15
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0