Imorgon drar jag till Peace and Love!

Sitter här i ett hav av grejer och mamma ligger i min säng och vägar flytta på sig. Okej, nu flyttade hon sig. Så nu kan jag gå och sova. Har jobbat idag. Jag och Malin, the team of all teams. Vi kom på en kampsång för att peppa oss själva. Den gick såhär:

(The Roof melodin)
The roots the roots the roots and the ogräs
The roots the roots the roots and the ogräs
We don't need no spadu let the måderfokers grow
Grow måderfokers grow!

The Tants the Tants the Tants are watching
The Tants the Tants the Tants are watching
We don't have to proove it, let the måderfokers call
Call måderfokers call!

Väldigt brasång tycker jag. :) Hur som helst så har vi jobbat klart för den här veckan nu för i morgon bär det av till Peace and Love (YAAAAAATTA). Vi har varit såhäääääääääääääääär pepp hela dagen och bara tänkt på hur kul det ska bli. :D Har packat nu och det kanske inte är lika peppande, för jag HATAR att packa. Men nu har jag hittat det mesta så nu ska jag kolla på ett avsnitt Heroes och sen sova. Vi ses på fredochkärlek! //Henning

Kommentarer
Postat av: AGNES

HELLYEAH, VI SES PÅ FRED&KÄRLEK!!!! :D

2007-06-27 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0