Oanad kreativitet och Midsommar!

Hej svej och Glad Sommar! Jag kan avslöja att jag dagen innan midsommarafton drabbades av oanad kreativitet och sydde en paperbagwaist-kjol (se bild). Jag har typ aldrig sytt ett plagg som varit möjligt att bära (för jag är kassast i världen på att sy. typ). Men den här funkade fint. Men, det var inte heller så avancerat. Heheh. Som min lillebror Jon sa: "Jo det är snyggt. Men det ser ut som om du satt på dig ett örngott." Ja, modet är inte annat än överraskande. Men jag diggar det. :)

Har dokumenterat hela min midsommarafton i min nyinförskaffade bilddagbok. Vet dock inte hur jag kommer fortsätta med den. Känner fortfarande ett liiiiitet motstånd mott bilddagboken.se pga dess otroligt fula design. Jag diggar inte sånt. Men men. Jag var faktiskt bara tvungen att känna lite på hypen, för det är väääldigt hypat.

Ska snart kolla på Pip-Larssons och äta polly (Petter och jag, vi är goda vänner!). //Henning

Ps! Idag fyller Linda 18 år! GRAAAAAAAATTIS! Jag har varit uppe på Transtrand och hälsat på och gett henne presenter. :) Ds!

image193


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0