Men heja mig, vilken morgon!

Man vaknar, är trött som ett jag vet inte vad och önskar att det var sovmorgon. Skyndar till skolan, stressar och allt. Kommer hit och inser: jag hade sovmorgon! BAJS, skulle jag vilja säga. Men men.. nu, eller alltså snart, så ska jag jobba lite matte och så. Det är ju nationelltprov i veckan. Uscha. Måste minst få VG... no pressure. Ehhh...

Nej fy vilken jobbig start på en rätt jobbig dag.. idag ska vi nämligen ha folkmusikredovisning, och min grupp är väl inte den mest förberedda i världshistorien. Men det går säkert bra ändå... men man kommer få vara i skolan hela livet, och det är inte så kul.

Nej, bättre mornar i mitt liv har jag upplevt. Farväl! //E


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men du har iallafall fina kläder:D

Och spelningen gick faktiskt hemskt bra:D
Och du är bra.

2007-05-10 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0