Äntligen hemma - Fredag

(Jag har en tendens att alltid vilja börja mina inlägg med ordet "Japp". Jag förstår inte varför? Jag säger aldrig "japp" i vanliga livet [eller?] och det är fult. Därför suddar jag alltid ut det och skriver något annat!)

Hela denna skoldag längtade jag till tåget och att få krypa ner i de fotöljliknande sätena och kolla på heroes och gossip girl och varva ner en stund. Hade total ämnesångest idag över både svenskan och matten som jag verkligen måste göra massa läxor i fast jag inte vill! Uuuuusch! Tågresan gick bra men tåget mellan Sala och Linköping var inte så trevlig som jag tänkt mig. Hårda grå säten, mintgröna väggar, högt till tak och alldeles fyrkantigt. Som en skokarton nästan. Och inga eluttag, vilken innebar att jag bara kunde ha datorn vaken i ca 2 timmar. Egentligen tillräckligt, men ändå! Jätteskönt att komma hem iallafall. Äta tacos, prata och titta på huset som sakta men säkert börjar se lite mer ordnat ut. Till exempel så har flyttlådorna försvunnit från mitt rum. Fortfarande luftmadrass dock men lite mer möblerat för övrigt. Köksö har mina föräldrar fixat också! Finis!

Imorgon ska jag och mamma gå på stan och äta sushi! Yeeey! :D Har provat min h&m kofta som låg här och väntade (som jag betalat dyrt för) och den är faktiskt riktigt finemang. Nu ska jag sova! Good night!//E

me

Ps! Kollade och upptäckte att jag börjat minst 3 inlägg med "japp" på senaste tiden. piiinsamt och riktigt konstigt! Ds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0