Bakom mina solglasögon

färg
Det är Torsdag. Imorgon är det fredag. Både fantastiskt och inte fantastiskt.
Jag har fotat två/fem grejer till bildrepotaget, det är bra! Väldigt bra!
Jag har inte skrivit religionen, men det känns som om jag kan göra sen.. nångång.. i framtiden.. snart!
Jag har inte övat piano!? SHIT! Jag som skulle prioritera det över allt annat. Måste verkligen komma ihåg att ta med noterna från skolan och öva som en blådåre hela helgen!!

Projektrapporten, den heliga eviga projektrapporten! Den mååååste jag verkligen sätta mig med och ge järnet på!


Men nog om skolstress, det är ju ingenting i det långa loppet om man tänker på saken, eller hur? Allt ordnar sig, one way or another.








Dom här solglasögonen hittade jag hemma i en låda. De är jättetrasiga och helt snea. Men jag tycker dem är grymt coola. Får mig att tänka lite på batman.


Dududududuududududuudududuud BATMAN!
Dududdudududuududuudududududuud BATMAN!



Nog om det.


Svt-play är min vän i natten. Jag ska sova tidigt inatt. Promise! //E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0