Puh!

Jag behövde inte vara själv, för det var tre tjejer ur nån annan fotogrupp där redan. Så det var ju lugnt. Men såklart lyckades jag med konststycket att nästan förstöra min film genom att inte rulla den åt rätt håll så den gick sönder och jag som trodde den var kvar, öppna kameran och såg att filmen var utanför rullen och ja.. ljus+film=förstörda bilder. Jag smällde igen kameran och rusade in i garderoben och lyckades efter många om och med rulla upp filmen på en rulle.
När jag framkallade var jag livrädd hela tiden att fimen skulle vara förstörd, eller att jag skulle förstöra den i framkallningen och allt mitt jobb skulle vara förgäves. Men som tur var så klarade sig alla bilderna som jag behövde. Det var bara bilderna i slutet som jag tog slut på filmen med som var lite skadade. PUUUUH!


Nu ska jag äta något, för kl 19 får jag såkallade gäster. ;) //E

Kommentarer
Postat av: Petter H

Oj så duktig du är och kan framkalla egna bilder. Hur gör man sånt? Men jag antar att du bara gjorde det för pengarna.

2008-04-14 @ 17:47:06
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0