från sjukhuset



Sitter hos mamma på sjukhuset, hon är helt groggy och sover och jag förbereder mig för min intervju som är på fredag. Mammas rum på sjukhuset är fint och fräscht med en stor flatscreen på väggen och stora höga fönster med utsikt över en snyggt designad bakgård. Man hör porlandet från en fontän, reaplanen som övar på flygfältet och en gräsfräs i fjärran.

Jag håller på att svara på frågor som: "varför ska vi anställa just dig?", "hur skulle dina vänner beskriva dig?" o.s.v. Inte det lättaste så det är nog bra att förbereda sig.

Jag är hungrig och som vanligt grymt sugen på sushi. Jag vill lära mig att göra egen sushi! Det verkar lite halvsvårt. Det svåraste är nog att få till riset så det blir gott och hitta bra färsk fisk. Eller okej, inte så svårt kanske. Men ändå.

Håååll alla tummar på fredag!!! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0