Fullkomligt intressant tydligen

Jag har märkt, utifrån studerande och analyserande av min läsarstatestik, att mitt liv, mitt otroligt innhållsrikalösa(?) liv tydligen är intressant!? Ja jisses. De senaste dagarna har jag haft en stadig ström av nästan dubbelt så många läsare än vanligt (vilket låter mycket, så jag undviker att säga hur många det är :P).

Detta tycker jag är mycket intressant. Så jag tänker fortsätta babbla om mitt otroligt intressanta liv precis som vanligt, för det är tydligen det som går hem ! :) Elins blogg - fullkomligt ointressant för den ointresserade. Alltså, fullkomligt intressant för den intresserade. Dagens slutsats!//E

Kommentarer
Postat av: marielle

weii så roligt! :D klart ointressant för den ointresserade är intressant för den intresserdae, två negativationer ta ut varandra ;) (matte nörd, no?) puss :)

2008-12-04 @ 14:32:54
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0