Det är en konspiration..

... internet har arbetat emot mig hela eftermiddagen/kvällen. Väldigt obra! Nu verkar det ha återhämtat sig. Men kanske var det bra för jag hittade lite av peppen och organiserade saker lite. Dessutom fortsatte jag på mitt Gränslöst i Ungern album, som säkert kommer arta sig fint.

Jag har lyssnat på fin fin mys musik hela eftermiddagen och detta har varit en på det hela fin och trevlig dag även om inget varit speciellt speciellt. Imorse kände jag peppen, så ofantligt. Varför? Solen sken in genom fönstret. Jag hade vårkänslor i hjärtat och en sorts flygande känsla i huvudet. Och en vilja att krama alla mina vänner. Fast det har jag nästan jämt.

Det är en vecka kvar nu.

Hej hej hej! //E

 <-- maj 06. När värmen kom. Minnas. Längta. <3


Kommentarer
Postat av: Lizz

sakna våren 06. fast denna vår kommer bli heeelt ofattbart bra också käner jag på mig pepp pepp!

2008-02-13 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0