Men yes!!!

Nu är jag sjukt nöjd på alla vis måste jag säga. Matteprovet igår gick jättebra och jag får mitt VG i Matte C! :D Woohoo! :) Alltså nu är jag faktiskt mer eller mindre nöjd med alla mina betyg, man kan ju faktiskt inte ha MVG i allt.. :P Ikväll ska vi hälsa på Emma lite i hennes nya lya och sen ska vi äta middag med sångarna tillsammans med Helene och Gudrun!

Nu måste jag verkligen börja tvätta och packa grejer i detta hus, det är ju faktiskt nära till flytt nu även för mig, så det är väl bara att sätta igång. Hatar att packa, vill inte. Läser lite bloggar först SEN packar jag. Bra idé! Hej!/E

Lite bilder från Seaside och igår:


Laget på Seaside, vilken fest. Antagligen deras sista spelning. Sad!!! Isak, Ola, Malin och Viljo hade snygga ansiktsmålningar. :)


Det var så varmt så jag Liz och Aggie fick lov att svalka oss lite i vattnet.

Igår åt jag och H-K denna fantastiska brunch. Det var yum yum kan jag säga!

Parkhäng med lite esteter från alla program! Trevlig kväll, JA!


Kommentarer
Postat av: Håkon

Våran frukost<3

2008-06-03 @ 17:50:53
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: Petter H

Det var mycket frukt i brunchen. Riktigt smarrigt. Snart ska du flytta :) Men jag kommer och hjälper dig.

2008-06-03 @ 19:53:29
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0