En påskrapport!

I lördags så var famijen Svenberg här och vi var i kyrkan och spelade och dansade och det var väldigt kul. Den familjen är verkligen världens mysigaste! :) Vi åt även påskmat och det var väldigt gott!

Jag hjälpte till i kören även igår och sjöng och det gick bra! Idag har Moa varit här och vi har varit en sväng på stan och jag gick in i den otroligt nyöppnade Monki affären!!! Det var väldigt kul! Mycket snyggt har dem, bland annat en jeanskjol från permanent vaccation som jag blev lite kär i !  Men no money no money! Provrummen var väldigt spännande, helt med speglar så man blev helt åksjuk av att vara där inne nästan, och med svängdörrar. Dock har de den lite klassiska monki-känslan av att vem som helst kan se en när man är där inne...!!

Igår hyrde vi Solstorm och den var både lite dålig och lite läskig. :) Vissa skådisar var ju inte direkt helhyv. Dessutom kändes storyn lite spretig. De hann inte riktigt plantera alla karaktärer ordentligt. Men men.. ikväll är det Wallander - Fotografer. Låt oss fira med ett hurra: HURRA!

Har inte köpt kameran än.. men det kommer det kommer. Imorgon tänker jag åka och kolla på den! Hejsvej! //E


Kommentarer
Postat av: H

Jag såg filmen i min stora säng i i fjällen mitt på natten helt ensam. Då var den asbra. Allt kan nog vara bra vid rätt tillfälle.

Gud bevare dig.

2008-03-24 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0