Sorgen och sedligheten

image415

Jag sitter i skolan och alla har gått hem. Jag sitter i "9-kantiga emohörnan", deppigt! Jag är inte på min fotolektion för jag har inte fotat alla mina fotoläxor. Tror inte jag hade förväntats göra det, men ändå. Jag har dock jobbat projektis.. redigerat och lagt upp bilder. Det känns ju bra iallafall. Men nu, vad gör jag nu?

Där ovan ser ni kameran som jag verkligen inte har men verkligen verkligen VILL HA! Det är inte kul på en fläck. Jag är så nära nu. Måste kirra på något sätt, vet bara inte hur.

Kom hem från fjelet igår och fjelet var najs. Det var snö!! Jag levde lyxliv och fick mat och snowboardåkning och fina kvällar i goda vänners lag! Vad mer kan man önska?! Det var heaven. Nu är det helvetet igen. Eller nej. Men påsklov och kamera, det är det jag vill ha. Nu. Tack! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0