Nu är det över..

Igår hade vi vår klasskonsert på Folketshus! Wooooow säger jag bara!!!! :D Alla var så fantastiskt duktiga, det kom en massans folk och tittade och det var jättebra stämning. Programmet kändes jättebra, vi höll tiden. Ja, vad kan man säga? Det var en fantastisk kväll! Så nu är det över..  det är nästan så man tror att skolan är slut nu. Men icke.. men snart?!?!?! Det är så galet nära till studenten nu! Hjjääällpp!!!!! :D

Es3mu, jag är stolt över oss! och jag älskar er allihopa! :)

Attans att jag inte tog ett enda kort. Men som mamma brukar säga: man vill ju uppleva!

jag har fjärilar i magen
eller kanske malar
det är både en bra och en dålig känsla
på samma gång
förvirrig och rädsla
bubblor och glädje
nej, fy tusan!

(dagens pretto-poesi!) hej!/E


H-K och Henning påväg från Ta till vara till H-Ks nya lägenhet, den såkallade "knarkarkvarten" med en massa bra platser för "stash" av olika slag. :) Och världens finaste takfönster!!!!
På ta till vara hade de en gammal sekretär, ett fint vitt skrivbord, en olivgrön toalett och en bidé. Det var ganska fantastiskt, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha härligt :)

2008-05-22 @ 20:17:36
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Väldigt bra beskrivning på mina känslor också just nu elpel! puss på dig

2008-05-22 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0