Ett brev kommer skickas

Till Addis Abeba! Och en viss Miriam kommer nog bli glad. Jag är nöjd med mitt brev vill jag lova. Det blir jag nästan alltid. För det första blir jag alltid glad av att pyssla, och av att resultatet blir fint. Sen känner jag mig ju otroligt självgod som sitter och skapar fina brev, ren egoism egentligen. Sen känner jag mig lite extra god när jag tänker på hur glad denna mottagera förhoppningsvis blir av att få denna papperslunta ner i brevlådan. Håhåhåhå, säger jag och tycker att jag själv är en väldigt god person.

Snart blir det nog middag. Sen filmkväll. Frågan är om vi ska kolla på Femte elementet (som pappa fick i farsdag present, som även är min och papis favorit sciencefiction film) eller en romantisk komedi som mamma vill se (eftersom detta är hennes sista dag hemma innan några veckor på sjukhuset). Vi får väl se hur debatten slutar. PUss/E

Kommentarer
Postat av: marielle

åh jag tror hon blir himla glad & det är ju himla bra det där. Du blir nöjd över att ha gjort det & hon blir nöjd över att få det. Perfekt liksom :) vilken fick sin vilja igenom? Jag hade valt den romantiska komedin, fast det kan iofs ha något att göra med att jag inte alls gillar sciencefiction. Jaja nu ska ta & göra någót vettigt av min dag, som att somna om t.ex. :D pusspuss!

2008-11-10 @ 09:29:27
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Malin

Malin Johansson

C/O Asmeret Woldemaria

Harpsundsvägen 64

124 58 Bandhagen

2008-11-10 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0