Något jag älskar...



...är att strosa runt i en bokaffär, ta några böcker och få en tung påse med mig hem. Det händer verkligen inte ofta, eftersom jag mest lånar på bibblan. Men idag när jag kom från jobbet, med älska-mig-själv-veckan i tankarna, gick jag av bussen och gled in i en ny bokaffär som öppnat vid St Larskyrkan. Där kostar alla pockets 43 kronor. Som hittat.
Bestämde mig tillsist för dessa tre.
Sen gick jag med bestämda steg in på Presstop och köpte Lula. Fast den kostade lika mycket som de där tre böckerna tillsammans. Men den är så fin, och får mig att må bra. Inspirerar mig och ger livet guldkant.

På fredag kommer nästa feel-good-inköp. För då ska jag shoppa hudvårdsprodukter! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0