Om att packa

Det är ett gissel, gissel, gissel.
Har hitills tagit fram stövlar, regnjacka, sittunderlag, lakan och handduk. Och lagt det på sängen. Sen la jag mig själv på sängen med datorn. Sen var det kört.
Men sheisse, jag måste skärpa mig snart. Men inte riktigt än.

Har en trevlig spellista på iTunes som jag roar mig med. Den bygger dels på vad jag vill lyssna helst på just nu, typ Fleet Foxes och Bow Wow Wow. Men sen är det lite låtnamnsparalleller också.. t ex:
Tangled up in blue - Bob Dylan
Uppsnärjd i det blå - Håkan Hellström
Fools rush in - Bow Wow Wow
Bara dårar rusar in - Håkan Hellström

Ja, så kul kan man ju uppenbarligen ha det i livet.
men snart packar jag klart och åker på läger och så!
Det blir en finemanghelg, hoppas bara hostan och halsen blir bättre hellre än sämre! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hÅKAN! vad kul att du lyssnar på honom :D

2008-10-10 @ 19:08:00
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: Maohlin

Åh va mysigt med läger! Det var inte igår man var på det liksom. Hoppas du får en kanonhelg! :)

2008-10-10 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0