Valborg?

Alltså Valborg.. det känns ändå som om det kräver Hole bystuga eller falupartaj för att kännas for reals. Men jag får besök av en mycket fin man så jag är mycket nöjd :) Har typsich jobbat klart nu så jag ska strax dra mig mot bussen hem. Det bästa med Valborg måste ju ändå vara att man får extra lång helg? Ja så måste det garanterat vara!

Vart tog april vägen förresten? Imorgon är det maj. Ja jisses, sista månaden på jobbet varav en vecka i england på konfaläger. Sen är det over, finito, al fine. Tiden. Det är facinerande och skrämmande på samma gång. Den går fort, men ändå var allt för tusen år sen och ändå alldeles igår och man hänger inte med. Var jag inte 14 nyss liksom? Slutflummat. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh helg och ledigt är ju vädligt väldigt fint.

spenderade min valborg med att ha förest'llning och kom hem sent och drack lite vitt vin och åt popcorn och nötter med två fina vänner. ganska nice.

nu är jag trött men fräsch och väntar på familjen som ska komma och hämta mig. ska spendera helgen i sommarstugan.



hälsa fina mannen.



hoppas du mår fint.



jag älskar dig.

2009-05-01 @ 14:00:11
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0