Inte så illa.

Igår hängde jag med min kära vän Elin hela dagen, därav frånvarandet av blogginlägg. Jag började dagen med friskis med pappa, och sen gick jag och Elin på stan. Jag fyndade lite på monki bland annat. Sen plingade vi runt lite på Misoui och sånt. Vi fikade på ett fantastiskt fint café som ligger på ett Berg. Dit ska jag numer ta alla som besöker mig för det var verkligen top notch, som ingrid skulle säga.

Vi ville göra något kulturellt och tänkte lite Moodyson på bio, Mammut heter filmen. Men icke, var sjukt fullt. Så vi åkte hem till mig och såg på "Gone Baby Gone" istället. Det var en film som verkligen tog sig mer och mer hela tiden. Den var faktiskt riktigt bra. Tänk värd. Hemskt. Ja.

Idag har jag varit i pappas kyrka och tagit lite kort som han ska använda till nått. Sen åkte jag och Jon och kollade externa hårddiskar på PC City, den jag ville ha fanns inte. Sen åt vi 30cm långa mackor på Subway. Ja...... det är söndag. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

ja jag tänkte VAD HAR HÄNT MED ELIN? men då förstår jag & då blir jag bara glad över att du umgicks med henne så länge :) jag ser fram emot det där cafeet på berget NÄR jag kommer, för det GÖR jag. i sinom tid ;) skype snart kanske? <3

2009-02-01 @ 19:45:25
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

låter som en helt okej helg ändå! :)

2009-02-01 @ 19:50:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0