Ensamhet

VARNING: känsloinlägg.

Vet inte riktigt varför, men just i detta nu känner jag mig fruktansvärt ensam. Alltså ensam som i bristen på vänner. Inte för att jag inte har vänner, och inte för att jag inte tror att mina vänner bryr sig om mig. Men ändå, ni vet. Alla vänner är så långt bort. Utanför denna sinnevärld, verkar det som. Ingrid och Mirre är utomlands. Långtlångt bort. Alla andra fina vänner bor i andra städer. Det är torsdag, alla är upptagna med sina liv.

Jag har tränat på friskis idag och träningsvärk imorgon är nog att räkna med. Jisses.
Försöker uppmuntra migsjälv med att lyssna på Fairfield Four på spotify. En jättefin barbershop-grupp som sjunger i O Brother bland annat. Det gör mig varm i hjärtat. Men ändå.. just i detta nu, den här stunden, känner jag mig bortglömd i världen. Ensam. Men det har nog gått över imorgon. Jag håller tummarna för lite skype med Ingrid. Kollar på gossip girl sålänge. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: marielle

för det första så erkänner jag att jag varit för lat för att kommentera. tänkte hela tiden: jag gör det i nästa men ja du vet kanske hur det blir sedan. i vilket fall tänkte jag säga att jag tyckte det var ytterst trevligt att skypa med dig igår :D det måste vi göra om. hoppas du blev något klokare om ja... & att du vet vad du ska göra. men som sagt, jättejätteroligt! du är bra!

2009-01-16 @ 11:11:51
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

åh min fina. vad jag saknar dig.

ska vi ringas typ i helgen?

för det vore bra att höra din röst.

nu är jag teatersminkad och ska spela föreställning. håller tummarna för att vi kommer till din kyrka!

puss

2009-01-16 @ 16:13:37
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se/
Postat av: Malin

Du ska iallafall vet att jag tänkt på dig idag min fina vän :) jag saknar dig!

2009-01-16 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0