I'm not alone

Googlade precis fram en annan tjej med mitt namn. Hela mitt namn alltså, för och efternamn. JAG har gått och trott att JAG var den enda med denna eminenta namnkombo, eftersom mitt efternamn ändå är rätt ovanligt och eftersom jag googlat mitt namn förut (jaja, alla gör det okej?) och inte hittat någon annan. MEN NU dök hon upp, out of the blue.

På något sätt känns det som om jag förlorat något. Men nu kommer jag förlora sömn om jag inte stänger av musik och somnar bums (efter många kapitel i Bläckhjärta).

Dagens på Spotify: Andrews sisters

Kommentarer
Postat av: Ingrid

skypedejta imorn??! :) PUSS

2009-01-23 @ 03:13:37
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: hanna-karolina

Alltså. Jag har insett att alla tror att dom har asovanliga efternamn. Till och med Eric. Han menar på att han inte skulle kunna bta efternamn eftersom då skulle nilssonsläkten dö ut.



Smaaaart:)

2009-01-23 @ 09:43:13
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marielle

ja det säger då jag med, finns det två stycken elin häggberg? det var mystiskt. men eftersom hon bara dök upp plötsligt, är hon nyfödd då eller? annars kanske det är någon kriminell som tog upp namnet bara sådär eller äh, jag lägger ner. :) skype snart! kram

2009-01-23 @ 10:18:27
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Malin Johansson

Man behöver inte ha ett orginellt namn för att vara en speciell person. (Keep telling myself that).

2009-01-23 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0