Jag låter inte tröttheten ta mig!!

Tog tidiga bussen till jobbet imorse, trodde jag skulle dö lite, men överlevde. Dagen har bara gått i ett, men mycket har blivit gjort också.

Nu är jag fett trött. Men för att motverka tröttheten så gick jag först och främst och postade tackkorten för studenten direkt när jag kom från jobbet. Sen åt jag pannkakor, plockade upp ur diskmaskinen, torkade ur besticklådan (!!! Men den var äcklig), plockade i diskmaskinen och torkade lite ytor.

Men nu känner jag att jag måste få vila lite med datorn, läsa lite bloggar, kolla på gossip girl. Ska knåpa ihop ett träningsschema av något slag också, om jag orkar.. Hej! //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besticklådor blir verkligen äckliga. Jobbig grej.

Insåg just att eric ställt alla bestick upp och ner i diskstället. Det är också äcklig!

2009-01-13 @ 20:26:53
Postat av: AGNES

"torkade lite ytor" hihi, det låter som att det är ungefär som "kollade lite bloggar". och det är det ju egentligen, en helt vardaglig grej, men ändå låter det pillimariskt. konstigt.

PUSS!

2009-01-14 @ 11:56:28
URL: http://syltpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0