My cup of tea



Skön, iskall morgon på Atterboms gata! (16 minus!? Hur är det möjligt!?)
Jag plockade fram en studentpresent från Per&Arja (Tack!!) som jag egentligen inte tänkt ta fram förän jag får en egen lägenhet, men min familj har ingen bra tekanna så..
Och visst är tekulan med den lilla prickiga kannan på hur fin som helst? Tänkte väl det!

Idag tänker jag öva Gränslöstlåtarna och skriva studentkort,
igår gjorde jag nämligen INGENTING vettigt,
och på Onsdag börjar ju jobbet igen förtusan.
Så det är bäst att passa på!!//E

Kommentarer
Postat av: Noppe

Jag ska köpa en sådnär strumpa till tekannan när jag kommer hem. Och snart får jag änliten åka hem till fina Dalarna.

2009-01-05 @ 14:59:46
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: marielle

hej! ber om ursäkt för att jag varit totalt borta nu i nästan 3veckor men jag har varit på semester hemma i dalarna & det har varit så sjukt roligt & underbart & fantastiskt & du ska få veta snart den viktigaste orsaken :) jag har iaf nu läst alla dina inlägg så jag hänger med i svängarna. ha det så himla bra!

2009-01-05 @ 16:52:02
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0