Rullbräda

Idag har jag, Petter och Max varit in the hood och åkt bräda med kidzen. Hamza var inte där (tears) men andra coolingar var det :) Bland annat två killar i 12-13 års åldern som kollade på mig när jag åkte på funboxen och droppade kommentaren:

- Grymma tjejen! (uppskattande nickningar) Ska du börja åka skateboard eller?
(Jag smått besvärad):
 - Ehh.. vad? Jaha.. hej.. ja jag försöker..

Så man är ju cool i vissa kretsar.

Ikväll blir det grillfest med grannar.
Har fått mail från en intresserad familj i USA nu... iiihk! Spännande! Men nu måste jag koncentrera mig på att ta mig till Africa först och främst. En kontinent i taget som jag brukar säga... ! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0