Statusrapport

Idag har jag färdigställt, kopierat upp och häftat 30 sånghäften! Jag är helnöjd. Hoppas alla andra blir det också. Sen så har jag även lagt ner alla kläder och skor i väskan. Nu återstår sladdar och dyl och alla nessesärgrejer och sånt. Men det känns bra ska jag säga.

Just det, har även gått igenom det krävade arbetet att konvertera X antal album från mp4 till mp3 eftersom min nya lilla mp3-spelare inte kan spela upp mp4. Men nu är den lilla saken laddad med allt det bästa! Typ: Regina Spektor, Alison Krauss, Kings of Leon, Sufjan Stevens, Tallest man on earth m.m m.m. Har även massa sommarprat från p1!

Annars så är det trist väder, så det blir ingen rullbräda idag. Petter (mitt skatesällis) verkar dessutom upptagen av att vara med sin fjälla.

Just nu lyssnar jag på M.I.A och drömmer om streetdance. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0