Gråmulet och fredag, jaaaaaaa....



Det är fredag, det närmar sig hemåkning från jobbet, det närmar sig fredagkväll med familjen (IGEN), godis, läsk, läsa, facebookpoker, ja den gamla vanliga visan... blir nog rätt najs ändå. Hittade den här bilden på min jobbdator, använde den en gång när jag skulle prata om dans som bön. Det ni. Tycker det är en fin bild, anyhow.

Har suttit på bibelsajten och ikons hemsidor och läst en massa debatter om synd, sex före äktenskap, Jesus och andra spännande grejer. Jag var inte själv med och debatterade, men jag det kan vara intressant att läsa olika synsett på saker och ting. Jag har även skrivit en barnlåt!? Ja, plötsligt händer det, som det heter. Den heter "Dela-med-sig Blues" och handlar om fem bröd och två fiskar-berättelsen i bibeln och att om man delar med sig så räcker det till alla. Tänkte använda den imorgon på barngruppen, vi får se om den går hem eller inte ;)

Hejsvej sålänge! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0